Helder bij letselschade
Inleiding
Helder bij Letselschade helpt slachtoffers na Letselschade zowel juridisch als met een prettige afhandeling. Ze zorgen niet alleen voor een goede schadevergoeding, maar zetten altijd nét dat stapje extra. Ze nemen alle zorgen uit handen, zodat ieder slachtoffer op een goede manier verder kan met zijn of haar leven. Dit betekent bijvoorbeeld ook dat ze doorverwijzen naar de juiste hulpverleners en coaches.
Probleemstelling
De oude website van Helder bij Letselschade richtte zich vooral op wat zij te bieden hadden. Hoewel ze veel van hun expertise lieten zien, werd niet duidelijk welk probleem voor de klant werd opgelost. Daarom moest de strategie worden aangepast.
Oplossing
Bij de oplossing hebben we meer nadruk gelegd op het “wij”-gevoel. De klant hoeft er niet alleen voor te staan; Helder bij Letselschade is er om hen tijdens het hele proces te ondersteunen. Om dit visueel te versterken, hebben we in het nieuwe ontwerp veel verhalen van slachtoffers centraal gesteld, zowel in de header als in een terugkerend blok. Deze verhalen bevatten verschillende cases, zodat mensen zich kunnen herkennen in de ervaringen van anderen. Daarnaast is de website geoptimaliseerd met meer zoekwoorden, zodat voor elk probleem een oplossing gevonden kan worden. Wat deze website uniek maakt, is dat de hoofdcategorieën waarmee slachtoffers geholpen kunnen worden (de diensten) prominent terugkomen in het fullscreenmenu van de website.
Resultaten
Conclusie
We zijn erg bij met het resultaat van de nieuwe website van Helder bij Letselschade. Het nieuwe ontwerp is inclusief, origineel en voldoet helemaal aan de user centered design standaarden!